YouTube, filmler ve TV şovları için yeni bir merkez olmak istiyor ve hatta test etmeye başladı
YouTube’un, reklam tabanlı kanallardan oluşan bir merkezde TV şovları ve filmler yayınlamak için önde gelen bazı medya şirketleriyle görüşmelerde bulunduğu iddia ediliyor. Argümanlara göre YouTube, izleyicilerin ilgisini ölçmek için bu fikri şimdiden test etmeye başladı. Platform ayrıca bu akış merkezini bu yıl içinde daha fazla kullanıcıya sunabilir.
YouTube planı uygularsa, bölümde Ücretsiz ve Reklam Tabanlı Televizyon Akışı veya HIZLI olarak bilinen bir pazara girmiş olacaktır. Bu alandaki oyuncular arasında Paramount Global’ın (eski adıyla ViacomCBS) sahibi olduğu Roku, Fox’s Tubi ve Pluto TV yer alır. Bu YouTube saldırısı, sunduğu içeriğe ve kanalları nasıl kurduğuna bağlı olarak bu kanalların izlenme oranını düşürebilir.
YouTube, az sayıda kullanıcının reklam destekli kanalları izleyebileceği bir test yürüttüğünü onayladı. yaptığı açıklamada, ” İzleyicilere kendileri için en önemli içeriği bulmaları, izlemeleri ve paylaşmaları için merkezi bir yer vermenin her zaman yeni yollarını arıyoruz.” dedim.
Hizmetin test için Lionsgate, AE Networks ve FilmRise gibi şirketlerle işbirliği yaptığı söyleniyor. Medya şirketleri için bu tür kanallar, içerikten ek gelir elde etmenin yeni bir yolunu sunabilir. Çünkü TV yayıncılarının kendi programlarını YouTube’da reklam bazında yayınlamalarının faydalı olacağına eminiz.
- Netflix abonelik ücreti nedir? Netflix üyelik paketleri ve fiyatları 2023